Het is nu za 17 nov 2018, 06:31

mijn eigen site gemaakt

Leuke winkel of kweker bezocht die de moeite waard is?
Plaats dan hier een verslagje.
Forum Topper
Images: 0
BerichtGeplaatst: zo 02 sep 2012, 11:23
Mijn naam is Sid en ik ben 62 jaar jong
Ik ben al een poosje lid van dit forum maar ben niet zo'n schrijver
Ik heb me van jongsaf aan al bezig gehouden met vogels , vissen , slangen en reptielen

Ik heb zo door de loop der jaren allerlei vis soorten gehouden .
Eerst de gewone visjes , daarna de cichlidesoorten , toen overgestapt op zeeaquarium, daarna wegens verhuizing een paar jaar niets meer,
maar , bloed kruipt waar het ......... dus heb ik nu sinds 2010 deze mooie bak met discusvissen

Op dit moment heb ik een speciaal aquarium met 8 Stendker discusvissen , een schooltje van 15 corydora's sterbai en 3 l nummers - L 199 (restant van een groepje van 6 die veel te jong (ver)gekocht zijn)

Mijn bak is 160 x 60 x 50 met overloop systeem en er staat een 4 vaks bioloog onder
Ik ben bezig om de verlichting om te bouwen naar led verlichting maar daarover later meer
mijn water is gewoon onbewerkt kraanwater van 30 graden waar mijn vissen het erg goed in doen

Verder heb ik in mijn "" kweekkamer "" 5 kweekbakken en een uitzwembak staan

Ik ben niet zo vaak online te vinden omdat ik sinds ik met de vut ben meer tijd voor mijn hobby heb en ben begonnen met het kweken met stendker discusvissen , corydoras sterbai en albino ancistrussen
Om aan te geven dat het niet altijd even makkelijk is geweest raad ik je aan mijn vorige topic te lezen
""mijn discusvissen eten niet meer ""
misschien is het leerzaam om de hele topic te lezen die gelukkig (mede dankzij de hulp van diverse forumleden ) een verrassend goed eindresultaat heeft gekregen
op mijn site :
http://hobbykweker-van-der-linden.jouwweb.nl/
kan je mijn vissen en andere kweken zien

Ik ben met mijn eigen site begonnen omdat dit een uitdaging voor me is en ik hoop hiermee meer mensen te berijken en te motiveren om met deze prachtige hobby aan de gang te gaan.

heb je ideeen over hoe ik mijn site kan verbeteren ? daar sta ik altijd voor open en nodig jullie dan ook uit die me te laten weten
Forum Meubilair
BerichtGeplaatst: zo 02 sep 2012, 21:34
Leuke informatieve site Sid en mooi dat het kweken je goed af gaat.

Succes Chris
Het is aardig om belangrijk te zijn, maar het is belangrijker om aardig te zijn.
Forum Topper
BerichtGeplaatst: ma 03 sep 2012, 22:58
Mooie vissen Sid, lekker stevig.Jonkies zien er ook goed uit.En dat alles ook nog in de buurt.Goed bezig!! :blob7:

Keer terug naar Winkels en Kwekers