Het is nu za 20 okt 2018, 00:52

Kalender

Stuur de mooiste overzichtsfoto van jouw aquarium in!
Forum Meubilair
BerichtGeplaatst: di 27 sep 2011, 23:48
Ik wou eens een balletje opgooien om gezamenlijk een mooi kalendertje 2013 te maken met mooie en/of leuke foto,s van de eigen discussen.
De bedoeling is dan dat we bijv. a.s dec. de foto voor januari op de site zetten in de laatste week van die maand stemmen welke de mooiste is en die wordt dan gebruikt.
Dit doen we dan elke maand t/m nov. volgend jaar zodat er in dec. tijd is om er een leuk kalendertje bij vistaprint of zoiets dergelijks te laten maken.

Als extra uitdaging zou je dan nog kunnen bedenken dat de foto een beetje met de desbetreffende maand te maken moet hebben.
Willen jullie daar ook eens over brainstormen of is het niks?

Groetjes Chris :help:
Het is aardig om belangrijk te zijn, maar het is belangrijker om aardig te zijn.
Beheerder
Images: 0
BerichtGeplaatst: wo 28 sep 2011, 07:40
op zich een leuk idee.
maar een kalender bij bv vistaprint begint bij 7 euro. dan heb je iets heel simpels. Doe je dit dan moet het er wel een beetje uitzien. dus zullen er extra kosten bij komen.
groetjes marco:

Dieren kunnen niet praten; als ze zeggen dat ze dat wel kunnen, dan liegen ze
Forum Meubilair
BerichtGeplaatst: wo 28 sep 2011, 10:13
:icon_tongue: Ja ja het gaat gelijk weer over de pegeltjes maar dat mag toch de pret niet drukken?

Voor de grap eens een offtertetje gemaakt op hun site en als je er 10 afneemt in premium glans kleur kom
je uit 8,64 euro per stuk.
Maar stel dat het eens hooguit 12 euro zou kosten dat is 1 euro per maand :?: :lol:
Dat mag toch geen probleem zijn maar goed daarom vraag ik ook om er over na te denken.
Ook moet er iemand zijn die er tijd in wil steken om de foto,s te uploaden en zich over de opmaak ontfermt
ik ben daar niet zo handig in zeg ik bij voorbaat. ;)

Groetjes
Het is aardig om belangrijk te zijn, maar het is belangrijker om aardig te zijn.
Beheerder
BerichtGeplaatst: wo 28 sep 2011, 10:20
Ja ja het gaat gelijk weer over de pegeltjes maar dat mag toch de pret niet drukken?

uiteraard niet.

maar ik ben ook van de simpelste kalender uitgegaan. om een beetje kalender te krijgen met de 12 foto's erop. Kom je toch uit op een wandkalender. en die zit al op bijna 15 euro. hoe meer je er afneemt hoe goedkoper het wel weer wordt
http://www.vistaprint.nl/foto-wand-kalenders.aspx?pfid=389&xnav=LeftItem&xnid=LeftNav252_251_232

ik zeg het, opzich een leuk idee.
maar dan moet er wel genoeg animo voor zijn en genoeg mensen die er voor willen betalen. :mrgreen:
groetjes marco:

Forum Meubilair
BerichtGeplaatst: wo 28 sep 2011, 10:33
Voor zo,n unieke kalender heb ik zeker 15 euro over.
En er moeten hier toch zeker 10 mensen zijn die er ook zo over denken maar iedereen mag foto,s insturen anders komen we foto,s te kort :lol:

Groetjes
Beheerder
BerichtGeplaatst: wo 28 sep 2011, 12:59
Het idee is leuk, ik denk alleen dat als we het op bovengenoemde manier gaan doen dat het doodbloed.
Je praat nu over een project van circa 15 maanden. Als er animo is en je wilt deze vast blijven houden dan moet je mijn inziens voor een kalender 2012 gaan. Dan zouden de ingestuurde foto's op het forum geplaatst kunnen worden, net zoals we dat wel eens eerder hebben gedaan, en dat er dan gestemd kan worden.
Groet, John Houthuyzen
Forum Meubilair
BerichtGeplaatst: wo 28 sep 2011, 15:15
Ja dat is mij ook goed maar het leek me zo kort dag.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Forum Meubilair
BerichtGeplaatst: do 06 okt 2011, 21:38
Helaas pindakaas nauwelijks animo :laughing5:

Groetjes
Forum Meubilair
BerichtGeplaatst: vr 07 okt 2011, 16:21
Ik vind het een leuk idee hoor Chris, ik wilde alleen, dat ik een foto had om in te sturen! :mrgreen: Als je genoeg liefhebbers kunt vinden, doe ik zeker mee.
Groetjes, Henny :cheer:
Ik kijk geen tv, maar aquarium!
Beheerder
BerichtGeplaatst: vr 07 okt 2011, 16:49
het idee is leuk. maar dan moeten er wel mensen zijn die ook een bepaald bedrag voor de kalender willen neerleggen.
groetjes marco:

Forum Meubilair
BerichtGeplaatst: vr 07 okt 2011, 19:25
Precies! Ik heb er wel 10 euro of zo voor over.
Groetjes, Henny :cheer:
Ik kijk geen tv, maar aquarium!

Keer terug naar Fotowedstrijd 1 jarig bestaan Discusvissenforum