Het is nu ma 19 nov 2018, 18:15

Even bijpraten

Hier kun je alles kwijt wat je wilt, zin en onzin
Forum Meubilair
BerichtGeplaatst: zo 10 feb 2013, 11:10
Hoi allemaal. Ben een tijdje weggeweest, omdat er nogal wat gebeurd is. Voor de oude bekenden die ook mijn man kennen; Bas heeft begin november een herseninfarct gehad, dus dat was een enorme schok. Gelukkig is hij nu weer zo goed als nieuw, komende week wordt zijn revalidatie afgerond. Zelf heb ik aan beide armen een tenniselleboog en golfarmen! En nee, ik golf niet en tennis zelden. :mrgreen: Gelukkig gaat het met mijn linkerarm weer goed, nu de rechter nog. En zoals men zegt, alles komt in drie, Afgelopen week heb ik ontdekt, dat 1 van mijn hondjes borstkanker heeft. Zij wordt a.s. donderdag geopereerd! We hopen dat het nog niet is uitgezaaid.
Kortom, kommer en kwel hier in huize van Genderen! :( Vandaar dat ik even een poos andere dingen aan mijn hoofd had.
Met de aquaria gaat gelukkig alles heel goed! Toch een lichtpuntje! :mrgreen:
Ik kijk geen tv, maar aquarium!
Beheerder
BerichtGeplaatst: zo 10 feb 2013, 12:13
Zo Henny, heftig zeg. Ik hoop dat jullie jullie dosis "geluk" nu wel even hebben gehad.
Gelukkig heeft Bas er niet al te veel blijvende schade bij opgelopen.
Veel sterkte voor jou en Bas.
Groet, John Houthuyzen
Forum Ontdekker
BerichtGeplaatst: zo 10 feb 2013, 13:25
Goh Henny, wat een ellende allemaal.

Hoop ook dat het allemaal snel voorbij is.
Sterkte voor de komende periode en we duimen met z'n allen dat het ook met je hondje weer goed komt.

Groetjes,

Aad
werkgroep-voorzitter
BerichtGeplaatst: zo 10 feb 2013, 17:35
Hey Hennie en Bas,

wat een verhaal zeg. :shock:
toevallig hadden John,Marco en ik het erover gehad dat het stil was vanuit Rotterdam maar dat is nu wel te verklaren.
Ben wel blij om te horen dat het met Bas weer de goede kant op gaat en wens hem (en jou natuurlijk) heel veel sterkte met de afronding van de revalidatie.
Die arm daar had je toen ook al last van dat is dus een hardnekkige blessure naar nu blijkt.
Hopelijk komt het met jullie hondje ook weer helemaal goed.
Je hebt trouwens een schitterende bak staan!
Die moet maar eens in het echt bekeken worden,ondanks dat ik me niet echt op mijn gemak voel in Rotterdam.(hahaha is niet persoonlijk hoor)

Groetjes van ons. :thumbsup:
Er zijn 3 dingen die ik altijd vergeet, namen, gezichten en nog iets...
Forum Meubilair
BerichtGeplaatst: zo 10 feb 2013, 19:51
Ha, ha, kop op, wees een vent!! :lol: :lol: :lol: Ik weet wat je bedoelt, ik heb dat gevoel ook als ik naar de toppers ga! :lol: Jullie zijn altijd welkom hoor!
Beheerder
Images: 0
BerichtGeplaatst: zo 10 feb 2013, 21:17
Wat een vervelende tijd hebben jullie gehad zeg. Ik hoop dat het vanaf nu alleen nog maar de positieve kant opgaat.
groetjes marco:

Dieren kunnen niet praten; als ze zeggen dat ze dat wel kunnen, dan liegen ze
Forum Meubilair
BerichtGeplaatst: zo 10 feb 2013, 21:33
Dank je Marco, dat hopen wij ook! :roll:
Forum Topper
BerichtGeplaatst: ma 11 feb 2013, 08:11
Wow ! Das een serieuze domper geweest !
Veel sterkte in elk geval ! En hopelijk dat jullie aquaria je toch wat rust en moed kunnen bezorgen !
Forum Meubilair
BerichtGeplaatst: ma 11 feb 2013, 15:20
Dat doen ze zeker! Ik word van naar een aquarium kijken heel relaxed! Heerlijk na een drukke dag werken.
Forum Beginner
BerichtGeplaatst: do 14 feb 2013, 10:20
Heel veel sterkte en gezondheid

gr John
Forum Meubilair
BerichtGeplaatst: do 14 feb 2013, 20:24
Ushi heeft de operatie gelukkig goed doorstaan, alleen is de gehele rechterkant gedaan. Bij alle tietjes zaten tumoren. Ook aan de linkerkant zaten minder urgente (kleinere) tumoren, die moeten binnen een week of 3 ook verwijderd worden. Dus we zijn er nog niet, maar het begin is er. :)
Forum Meubilair
BerichtGeplaatst: di 16 apr 2013, 20:15
Inmiddels is Ushi voor de tweede keer geopereerd en alles is goed gegaan gelukkig. Nu is het wekelijks de okseltjes controleren op uitzaaiingen. Ze is weer hartstikke blij en speels, dus het ziet er goed uit. Bas is weer full time aan het werk en ik heb alleen nog rechts last van een golfers arm, dus 1 golfersarm en 2 tennisarmen kwijt! :lol:
Nu nog meer goed nieuws: Bas is vorige week meegeweest op een uitje van een ander forum en is ook in de ban gekomen van de grotere visglazen zoals hij zegt. Hij heeft natuurlijk wel door, dat ik mijn grote bak mis, ook al vind ik het zeeaquarium prachtig hoor, maar het is toch meer Bas "zijn ding".
Er komt dus een grote bak bij. (Ik heb inmiddels toch promotie gemaakt, dus er is financieel iets meer ruimte gekomen). De bak wordt 180x60x60 en komt tegenover het zeeaquarium te staan. Dan past er precies nog mijn bank en eethoek tussen en dan is het vol. : :lol: :lol:
Nu is de vraag, wat moet er in komen? Er zijn een aantal M-A die in aanmerking komen, en Z-A natuurlijk! De Acarichthys heckelii of een Geophagussoort of Discussen misschien?????????????? Blijft nog even een verrassing, ik moet er zelf nog even over slapen. :cheer:
Beheerder
BerichtGeplaatst: di 16 apr 2013, 20:31
Haha zullen wel discussen worden, als je eenmaal met dat virus bent besmet ;)
Groet, John Houthuyzen
Forum Meubilair
BerichtGeplaatst: di 16 apr 2013, 21:32
Nu is de vraag, wat moet er in komen? Er zijn een aantal M-A die in aanmerking komen, en Z-A natuurlijk! De Acarichthys heckelii of een Geophagussoort of Discussen misschien?????????????? Blijft nog even een verrassing, ik moet er zelf nog even over slapen.

Ja kom zeg, maak het een beetje, :mrgreen: nog twijfelen of je discussen gaat nemen? Heb je de laatste tijd wel de recentste foto,s gezien die hier worden geplaatst? Dan ben je zo om.
Maar goed dat het na allerlei gezondheidsperikelen beter gaat met jullie en de dieren, houen zo!
Ik zie het al helemaal voor me dat jullie tussen die glazen bakken met mooie vis een lekker gebakken scholletje zitten te eten :lol:

Groetjes :wave:
Het is aardig om belangrijk te zijn, maar het is belangrijker om aardig te zijn.
Forum Meubilair
BerichtGeplaatst: di 16 apr 2013, 22:00
:lol: :lol: Ik zal eens plaatjes kijken! :cheer:

Keer terug naar Even kletsen