Het is nu vr 14 dec 2018, 17:10

Stil in de discuswereld??

Hier kun je alles kwijt wat je wilt, zin en onzin
Forum Meubilair
BerichtGeplaatst: za 15 sep 2018, 10:23
Hoi allemaal. Even een teken van leven van Hennepen. Wat is dat toch, dat het zo stil is op alle fora? Ik heb dan wel geen discussen meer, maar het blijft mijn favoriete vis en ik lees er altijd graag over.
Zelf heb ik door het discusvis onvriendelijke water in Rotterdam geen discussen meer, ik had geen zin meer om zoveel osmosewater te moeten maken met met chronisch onstoken pezen in mijn armen.
Ik heb nu Zuidelijk Zuid Amerika met gymnogeophagus balzanii in de hoofdrol.
Zag dat Marco helemaal gestopt is! En Chris? Leef jij nog?? :lol: En John en Ruud??
Groetjes uit Rotjeknor. :cheer:
Ik kijk geen tv, maar aquarium!
Beheerder
BerichtGeplaatst: di 18 sep 2018, 00:39
John leeft nog hoor.
Facebook heeft helaas het forum ingehaald
Groet, John Houthuyzen
Forum Meubilair
BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2018, 08:53
Hoi John. Jammer hoor van al die fora die verstillen. Nog aan de discussen? Of aan de L nummers? :)
Ik kijk geen tv, maar aquarium!
Forum Meubilair
BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2018, 11:03
Jazeker ik geniet met volle teugen van het leven en aquarium, wilde wat meer "leven" in de bak dus nu 7 geophagus abalios er in mooie leuke vis maar wat een zand verplaatsers ;)
Heb nog 1 discus "german wonder" en krijgt eerdaags weer gezelschap van soorgenoten want die geo,s gaan er weer uit daar heb ik een beetje spijt van.

Is idd jammer dat forum niet meer loopt zijn een beetje uitgepraat misschien,Facebook heb ik een bloedhekel aan dus daar zal je me niet vinden.

Maar tussen 2 haakjes discussen hoefen toch niet perse in aangemaakt osmosewater zelfs in belgie houd men ze gewoon op leidingwater en is niet zo best van kwaliteit als Rotterdams water, dus wat let je?

Groetjes uit Mokum
Het is aardig om belangrijk te zijn, maar het is belangrijker om aardig te zijn.

Keer terug naar Even kletsen