Het is nu wo 19 dec 2018, 15:34

superfisch xl digitaal heaters

Alle vragen over de discusvis

Forum Groentje
BerichtGeplaatst: di 19 apr 2016, 19:50
Hallo ik heb een vraag over de digitale verwarming van superfisch XL 500 digitaal Ik heb er tot nu toe goede ervaring mee en wou er 1 meer bij in mijn bioloog doen, er zijn op internet nog wel wat te koop maar er kan mij geen een vertellen waarom ze uit de handel zijn genomen. Heb bij verschillende firma s daar over gebeld En allemaal gaven ze een ander antwoord maar er kan mij geen een een duidelijk antwoord geven waarom ze er niet meer zijn Ik moet er er 1600 liter water verwarmen en wou er twee in mijn bioloog doen en 1 op reserve Ik heb er nu een van jaeger bij hangen 300watt dus in totaal 800wat Maar de jaeger is niet erg betrouwbaar wijkt nog al af Dus als een van de leden een oplossing weet dan graag een antwoord hier op
Groet Johnny
Beheerder
BerichtGeplaatst: wo 20 apr 2016, 01:08
Zie ze inderdaad nog wel te koop staan, fremabo heeft ze.
Zijn ze niet gewoon van naam veranderd?

Ik heb zelf titanium verwarming van schego met controller
Groet, John Houthuyzen

Forum Ontdekker
BerichtGeplaatst: zo 24 apr 2016, 15:27
hallo zelf heb ik een eheimfilter met ingebouwde 500 wat verwarming, die kun je ook niet vertrouwen,wat nauwkeurigheid betreft van de ingestelde aantal graden,zit er zo maar 1,50 graden naast,dus ik controleer het met digitale thermometer,en analoge JBL thermometer,de laatste is erg nauwkeurig,het bleek dat mijn discus al die tijd op 27 graden zat in plaatst van 28,50 graden

Keer terug naar Discusvissen algemeen