Het is nu wo 17 okt 2018, 09:17

voeren van je discus vissen

Alle vragen over de discusvis

Forum Groentje
BerichtGeplaatst: zo 27 maart 2016, 14:42
Hallo en prettige paas dagen gewenst Ik zou wel eens willen weten wat jullie zo al voeren aan je discus vissen en hoe vaak per dag
Ik zelf voer afhankelijk per dag zo drie tot vier keer
Er zit elke dag Sera discus granulaat bij, en dan nog diepvries voer muggenlarven runderhart kalkoenhart mysis krill mosselvlees artemia en wat zo meer. Sera granulaat koop ik in een grote emmer van 10 liter het diepvriesvoer koop ik bij Ronalds diervoeders en dan 500grams plakken
Hopelijk krijgen we dan een idee wat de leden zo al voeren
Groet Johnny Huisman
Beheerder
BerichtGeplaatst: zo 27 maart 2016, 15:19
Ik voer zelf 2 keer per dag, ook alles wat jij voert behalve runderhart
Groet, John Houthuyzen
Forum Meubilair
BerichtGeplaatst: wo 30 maart 2016, 00:19
Ook ik haal m,n voer bij Ronald want woon er vlakbij en alleen mixen op basis van '' zeevruchten" echter vond ik m,n vissen de laatste tijd maar een lusteloos stelletje met weinig kleur.
Op aanraden van Melvin(discuscompleet) toch maar weer eens Stendker mix gevoerd ook hij geeft dat in de winkel en is van de mix Leo Lammerse afgestapt.
De vissen krijgen het nu een aantal weken en ik moet eerlijk bekennen ze zijn een stuk levendiger en laten hun kleuren zien. De mix van Stendker is wel een stuk duurder geworden bij Ronald nu een tientje.

Daarnaast krijgen ze ook Artemia ,witte en zwarte mug, mosselvlees,mysis en ook Sera Granulaat.

Succes
Het is aardig om belangrijk te zijn, maar het is belangrijker om aardig te zijn.

Keer terug naar Discusvissen algemeen