Het is nu wo 19 dec 2018, 15:39

Het is gedaan!

Alle vragen over de discusvis
Forum Ontdekker
BerichtGeplaatst: wo 14 mei 2014, 21:40
Beste forumleden,

Na een hele lange periode van wel of niet doorgaan is er gisteren een abrupt einde gekomen aan mijn hobby.

Al mijn beesten zijn weg, mijn bak is leeg.
Dat wat eens mijn natte droom als aquariaan was is nu een nachtmerrie.
700 liter discusbak is leeg, hij wordt binnenkort opgehaald.
Dat betekent dat er voor mij een hoofdstuk afgesloten is en dat dit niet meer terug komt.
De pest als je ouder wordt en iets gaat mankeren, waardoor je gewoon niet meer goed voor je beesten kunt zorgen.
Noem me een mietje of wat je maar wilt maar ik heb er heel eerlijk gezegd een behoorlijk traantje om gelaten.
Het einde van je droom, het einde van je hobby!

Ik wens jullie allemaal een heel fijn leven toe en geef je de raad mee om gewoon goed voor je beesten te zorgen en er vooral van te genieten.
Geef elkaar (vooral hier op het forum) de ruimte om je ideeën te delen en te waarderen en respecteer elkaar, ieder heeft zijn/haar eigen mening en gedachten, daar moet je iemand niet op aan vallen.

Lieve mensen, voor mij is het einde van mijn hobby een feit en dat doet zo f*cking veel pijn dat kun je je niet voorstellen want dat betekent dat mijn ziekte heeft gewonnen.

Ik groet iedereen vanuit mijn hart en mochten we in het verleden een meningsverschil hebben gehad, "let bygones be bygones" en ik hoop oprecht dat je nog een geweldig leven krijgt.

Voor iedereen een welgemeende groet,

Liefs,
Aad

Forum Ontdekker
BerichtGeplaatst: za 17 mei 2014, 11:55
Aad, ik weet hoe het voelt wanneer een ziekte de hobby overwint en ik begrijp je tranen als geen ander.
Ik heb het genoegen gehad om je bij mij thuis te ontmoeten. Ik heb je leren kennen als iemand met een leuke, goede en nuchtere kijk op de zaken.
Bovendien stond bij jou altijd het welzijn van de vissen voorop.
Je commentaren op diverse fora's waren altijd leerzaam en positief.
Heel veel sterkte en maak er wat moois van.

Groeten Dennis.

Keer terug naar Discusvissen algemeen