Het is nu ma 17 dec 2018, 03:29

Lekje

Alles over de techniek die gebruikt wordt voor het aquarium.
Zoals bijvoorbeeld over: verwarming, filters, osmose, verlichting en filtermaterialen.
Forum Meubilair
BerichtGeplaatst: za 30 apr 2016, 18:28
Gisteravond na het verversen en de boel opruimen ontdekte ik op het randje van het deurtje van de onderkast een strookje water zag ook dat de bodemplaat waar het aquarium op rust in die hoek was aangetast door vocht.
Waarschijnlijk is dit al een tijdje want is een beetje zwart, dus ik denk klein gaatje ergens in de kitnaad.
Nadat ik goed alles had droog gemaakt steeds gecontroleerd of er nieuw vocht kwam maar is tot op heden nog steeds droog :o .
Wat zal ik doen?, hopen dat het gaatje als het ware dichtkalkt dus afwachten en kijken of het erger wordt.
Of kan de bak uit elkaar klappen? dat zou m,n ergste nachtmerry zijn :roll:

Groetjes
Het is aardig om belangrijk te zijn, maar het is belangrijker om aardig te zijn.
Forum Groentje
BerichtGeplaatst: za 30 apr 2016, 23:33
IK heb het zelfde probleem maar gelukkig boven in, net 10 cm onder het waterlijn pff wel achter de achterwand .
Ik heb het opgelost met lijm van het merk Soudal Fix All High Tack Alles Kit het kan zelfs onderwater gelijmd worden ( niet dat ik het heb uit geprobeerd ) een goede dikke laag aan brengen en dan zeker 48 uur laten drogen .
Discus, is genieten op ze'n Braziliaans
Beheerder
BerichtGeplaatst: ma 09 mei 2016, 01:13
Zou het zo laten, je weet het namelijk niet zeker
Groet, John Houthuyzen

Keer terug naar Techniek