Het is nu wo 19 dec 2018, 15:32

proflux plus 2 zoemer alarm

Alles over de techniek die gebruikt wordt voor het aquarium.
Zoals bijvoorbeeld over: verwarming, filters, osmose, verlichting en filtermaterialen.

Forum Groentje
BerichtGeplaatst: zo 19 jan 2014, 16:29
Ff een vraagje want ik kom er met de handleidingen alsook met de computersoftware niet achter. Ik heb vandaag de profilux die ik nog had liggen van zolder gehaald, omdat ik binnenkort wat ledverlichting voor mijn nieuwe aquarium ga aanschaffen. Zie andere topic daarover.
Ik dacht ff checken hoe alles weer werkte, maar kan nergens de knop om de zoemer aan te laten gaan bij alarm vinden. Die zat er toch wel op dacht ik zo (ingebouwde zoemer). Bij extra's in de programmering dacht ik. Maar ken 'm ff niet vinden. Iemand een tip ? Hoor het graag
Beheerder
Images: 0
BerichtGeplaatst: zo 19 jan 2014, 21:37
Als je via de pc inlogd op de profilux, staat er op de eertse pagina ergens alarm. Daar kan je aanvinken of je een accoustische waarschuwing wilt
groetjes marco:

Dieren kunnen niet praten; als ze zeggen dat ze dat wel kunnen, dan liegen ze

Forum Groentje
BerichtGeplaatst: zo 19 jan 2014, 23:13
Echt niet, dan had ik 'm wel gevonden. Heb de versie 5.1.5.1. Nieuwere versies geprobeerd te updaten maar dat liep helemaal mis. na veel gedoe de oude versie weer werkend gekregen, blijft behelpen met de profilux dat weet ik nog wel van een paar jaar geleden.

Forum Groentje
BerichtGeplaatst: zo 19 jan 2014, 23:17
Chips, snap er niks in alles opnieuw opgestart en zie de buzzer melding nu ineens wel staan inderdaad bij het begin men :beer: u. Ben ik nou gek enfin, het werkt thanks weer 8-) voor de hulp. Topic kan gesloten worden :D
Beheerder
Images: 0
BerichtGeplaatst: zo 19 jan 2014, 23:25
Ben ik nou gek
yep :lol: :mrgreen:

want staat idd gewoon op het start menu ;)
groetjes marco:

Dieren kunnen niet praten; als ze zeggen dat ze dat wel kunnen, dan liegen ze

Keer terug naar Techniek