Het is nu di 20 nov 2018, 09:38

DCH AQUARIUM BEURS OP 22 EN 23 OKT.

Weet je een leuke beurs om te bezoeken of wil je een forum uitstapje regelen? Dan is dit de plaats om dat te doen
Forum Meubilair
BerichtGeplaatst: zo 23 okt 2011, 22:58
Nou ben vandaag ook nog even kort geweest want was gauw uitgekeken :) was weinig te beleven ik heb me nog wel even voorgesteld aan Erwin en nog even met hem gesproken, was weer heel leerzaam.

M,n vriendin die ik inmiddels ook aangestoken heb met het aquariumvirus heeft nog wat leuke garnaaltjes gekocht en wat plantjes.
Ze was begonnen met een heel klein bakje een paar weken terug inmiddels staat er alweer een cayman van 100liter en ook nog eens een dennerle Nano 30 met zeewater en dat is ook erg leuk hoor.
Ze heeft toevallig een heel mooi stuk levend steen en dat is zo leuk om elke week te ontdekken wat er nou weer uit komt groeien.
Ik denk dat ik ook nog eens zoiets ga aanschaffen met zo,n bakje is het nog een beetje betaalbaar.

En wat de beurs betreft het is sneu voor de mensen die het organiseren maar ik vond het niet echt de moeite waard om te zien het spijt me.

Groetjes
Het is aardig om belangrijk te zijn, maar het is belangrijker om aardig te zijn.
Beheerder
Images: 0
BerichtGeplaatst: ma 24 okt 2011, 18:51
zijn er al foto's van de winnaars in omloop. En wie hebben de prijzen eigenlijk gewonnen?
groetjes marco:

Dieren kunnen niet praten; als ze zeggen dat ze dat wel kunnen, dan liegen ze
Forum Topper
BerichtGeplaatst: di 25 okt 2011, 13:38
dank voor jullie duidelijke woorden

zeer zeker over onze vissen de grote dieren in de show

ik had wel foto s verwacht van je (jullie) nieuwe exemplaren

maar die zullen we snel te zien krijgen denk ik

het was voor ons dennis en cor een zeer geslaagde beurs

en weer een paar echte liefhebbers blij gemaakt met onze nakweek discus en l nummers

gr dennis en cor
discus en l-nummers
Beheerder
BerichtGeplaatst: di 25 okt 2011, 17:32
Als de standhouders die afgemeld hebben er geweest waren, dan had de beurs een groot succes geweest.
hij was nu te vergelijken met 2 jaar geleden en ik vond het een prima beursje. mag ook wel gezien de tijd die we er rond gehangen hebben.
Het is heel makkelijk om commentaar te hebben. Het blijven hobbyisten die een beurs cq discus kampioenschap organiseren. en daar heb ik groot respect voor. Niet alleen qua organisatie, maar vooral ook de mensen die de beurs opbouwen en afbreken. en de dames van de kaartjes, die daar toch het hele weekend zitten :lol:
groetjes marco:

Forum Meubilair
BerichtGeplaatst: di 25 okt 2011, 22:54
Maar het bleef toch knagen en om een lang verhaal kort te maken ben ik uiteindelijk met 11 jonge San Merahs
naar huis gegaan.

Ruud leuk voor je, dat je er maar veel plezier van mag hebben, eten ze al een beetje?

Groetjes en succes
Het is aardig om belangrijk te zijn, maar het is belangrijker om aardig te zijn.
werkgroep-voorzitter
BerichtGeplaatst: di 25 okt 2011, 22:56
Zie topic "niet eten" Chris.

gr.
Er zijn 3 dingen die ik altijd vergeet, namen, gezichten en nog iets...
Forum Meubilair
BerichtGeplaatst: di 25 okt 2011, 23:15
Marco schreef

Hoewel de visjes in de verkoopbak niet mooi op kleur waren. Zag je toch dat het mooie vissen waren , dus maar een koppel meegenomen. En Erwin overdreef niet, ze zwemmen nu in mijn showbak

Jij durft , zo zonder quarantaine hup de bak in :eek2:

Maar toch veel plezier er van , hoewel ik geen goeie ervaring met die visjes ,ik had bij Melvin ook eens een koppeltje gekocht maar die gingen na een paar maanden al kassie wijlen naderhand las ik op een ander forum dat het geen sterke visjes zijn.
Al m,n andere antennebaarsjes doen het wel prima.

Groetjes
Beheerder
BerichtGeplaatst: di 25 okt 2011, 23:20
Jij durft , zo zonder quarantaine hup de bak in

waarom niet. doe ik bijna nooit met bij vis.
dit is geheel afhankelijk van waar de visjes komen. als ik iemand 100% vertrouw op zijn vis dan is Erwin er één van.

heb jij je Heros een maand in quarantaine gehad, dacht het niet
groetjes marco:

Forum Meubilair
BerichtGeplaatst: wo 26 okt 2011, 00:30
Nee dat klopt maar ik haal alles bij Leo en Melvin dus hoef ik ik geen "vreemde" bacterieen te verwachten.

Ik denk trouwens dat Erwin het zelf ook niet verstandig vind.

Groetjes
Beheerder
BerichtGeplaatst: wo 26 okt 2011, 08:33
Chris schreef:Nee dat klopt maar ik haal alles bij Leo en Melvin dus hoef ik ik geen "vreemde" bacterieen te verwachten.

Ik denk trouwens dat Erwin het zelf ook niet verstandig vind.

Groetjes

en jij denkt dat als je alles bij Leo haalt geen risico loopt?

als je vissen niet lekker zijn loop je altijd risico. Leo haalt ook overal zijn vissen vandaan.
Je denkt toch niet dat Leo die heros bij Stendker vandaan heeft?
die komen gewoon bij een hobbykweker of groothandel vandaan. En dan heb je dus ook andere bacteriën.
En loop je net zoveel risico. mijn vissen zijn dan wat schrikkerig maar kern gezond.
groetjes marco:

Vorige

Keer terug naar Beurzen en uitstapjes